game crashando e dando telas azuis

  • Sempre que tento entrar em mapas específicos meu jogo crasha e reinicia o computador vou dar exemplos
    os dois mapas que estão com esse problema são: West city e Papaya Island
    sempre que entro em um desses dois meu jogo fecha e reinicia o computador dando assim uma tela azul,

    já tentei reinstalar o jogo varias vezes e não funcionou creio que não seja o computador também pois ele roda qualquer lugar sem problemas nenhum rodando tranquilamente mas esses dois lugares em especifico eu tomo tela azul,
    meu PC não e bom, porem jogo alguns jogos nele bem mais pesados em questão maioria por dbo ser mais leve e coisas do tipo, não uso tradução nem Mods o jogo esta totalmente original mas esses dois mapas ainda sim crasham o jogo e eventualmente meu computador, espero que alguém me ajude

    Obs: as vezes nem reinicia, apenas da o erro mais comum, o erro "????";(:!:

  • English Translation:

    always i try to enter in specific maps my game crashes and my PC restarts. I'm gonna give you examples:

    The two maps that is having this problems is West City and Papaya Island, always i enter one of this places my game take a blue screen (crashing the game and restarting the computer).

    I tried to reinstall the game too much times but it don't worked. I know it's not my compucter, cause i can play on another places with no problems. My computer isn't so good, but i play games that need more "power" to play them than DBO. I'm not using portuguese translation and not using nothing about Mods too, but i having this problem with these maps. I hope someone can help me, please :(


    PS: Sometimes it don't restarts, just give me the famous "????????????" error.

  • The last reply was more than 365 days ago, this thread is most likely obsolete. It is recommended to create a new thread instead.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!