Zijn er nog actieve Nederlandse spelers? Zo ja, laat het dan weten.
Ik houd eigenlijk enkel de forums in de gaten, zit te wachten op de release
Zijn er nog actieve Nederlandse spelers? Zo ja, laat het dan weten.
yoo Belg hier
Meh. Wachten op de Open Beta zal nog een lange tijd duren. Je zou eigenlijk het beste gewoon de game kunnen spelen en alvast wat ervaring kunnen opbouwen voor de Open Beta. Anders hebben alle andere players al een enorme voorsprong op je.
nederland of belg voeg me toe Gokaki
Meh. Wachten op de Open Beta zal nog een lange tijd duren. Je zou eigenlijk het beste gewoon de game kunnen spelen en alvast wat ervaring kunnen opbouwen voor de Open Beta. Anders hebben alle andere players al een enorme voorsprong op je.
Klopt, al heb ik de koreaanse versie destijds al gespeeld. Vindt het nogal zonde van mijn vrije tijd aangezien er nog een 'wipe' komt bij start Open Beta.
Open beta aangekondigd, 1 maart. Nog nederlandstaligen actief? Wellicht ingame name hier posten zal ik ze verzamelen in de eerste post
Open beta aangekondigd, 1 maart. Nog nederlandstaligen actief? Wellicht ingame name hier posten zal ik ze verzamelen in de eerste post
Well, ik speelde vaak en maakte game mods maar ik ben gestopt nadat ik meerdere malen door iemand van het team ben mishandeld lol. Er is geen kans dat ik nog terug zal komen sinds ik nu aan mijn eigen game werk, maar ik vond het toch wel handig om nog even een reactie te posten zodat je wel weet dat er nederlands sprekende mensen actief zijn. Een ander person met wie ik je wel aanraad om te spelen is Syren , hij is goed en best wel aardig. Fijne avond verder.
Also, newbie rank maar lid sinds 2015. Bullshit haha.
wel, om heel eerlijk te zijn;
DBO global gaat, in mijn mening, nog moeilijker zijn en even "slecht" zijn als DBO retail.
De reden hiervoor is omdat sommige items zoals coupon upgrades (tickets die je normaal gezien gratis krijgt met popo box) niet meer werken. Deze tickets deden een armour of weapon upgrade met +12 voor een bepaalde tijd en was zeer goed om te levelen. Deze coupon upgrades zitten nog steeds in het spel maar werken niet meer en is het zeer moeilijk om bepaalde nieuwe levels te doen (RP HeadQuarters, UD,...). Ook zitten ze nog steeds in de lootboxes, waardoor je meestal niets gaat krijgen voor iets dat normaal gezien veel waard was.
De PvP is nogal eenzijdig, er is geen systeem om de tegenstanders te balanceren. Meestal gaan de cashers +15 en lvl 70 halen, waardoor zij ook budokai en ranked zullen winnen en natuurlijk is PvP een groot aspect in DB.
Natuurlijk als je meer van PvM houdt en als je graag solo doet, dan is dit spel wel voor jou om te starten, maar na het einde toe zal je vastlopen, tenzij je met teams gaat dungeons doen.
Dus kortom, als je PvP wilt doen waar skill meer beloond wordt dan upgrades, speel dan blade and soul of de nieuwe DBZ game. Als je graag het verhaal wilt zien en dit je eerste keer is, doe DBO
Display Morewel, om heel eerlijk te zijn;
DBO global gaat, in mijn mening, nog moeilijker zijn en even "slecht" zijn als DBO retail.
De reden hiervoor is omdat sommige items zoals coupon upgrades (tickets die je normaal gezien gratis krijgt met popo box) niet meer werken. Deze tickets deden een armour of weapon upgrade met +12 voor een bepaalde tijd en was zeer goed om te levelen. Deze coupon upgrades zitten nog steeds in het spel maar werken niet meer en is het zeer moeilijk om bepaalde nieuwe levels te doen (RP HeadQuarters, UD,...). Ook zitten ze nog steeds in de lootboxes, waardoor je meestal niets gaat krijgen voor iets dat normaal gezien veel waard was.
De PvP is nogal eenzijdig, er is geen systeem om de tegenstanders te balanceren. Meestal gaan de cashers +15 en lvl 70 halen, waardoor zij ook budokai en ranked zullen winnen en natuurlijk is PvP een groot aspect in DB.
Natuurlijk als je meer van PvM houdt en als je graag solo doet, dan is dit spel wel voor jou om te starten, maar na het einde toe zal je vastlopen, tenzij je met teams gaat dungeons doen.
Dus kortom, als je PvP wilt doen waar skill meer beloond wordt dan upgrades, speel dan blade and soul of de nieuwe DBZ game. Als je graag het verhaal wilt zien en dit je eerste keer is, doe DBO
coupons zijn al weer terug sinds vorige update
coupons zijn al weer terug sinds vorige update
verdomme, sta ik hier voor niets commentaar te geven. maar het zegt ook op "non-binding equipment". Wat betekent dat crafted items niet zullen werken.
verdomme, sta ik hier voor niets commentaar te geven. maar het zegt ook op "non-binding equipment". Wat betekent dat crafted items niet zullen werken.
het lukt alleen niet als je je gear al hebt gebruikt als je het net nieuw koopt kan je het erop gebruiken
Hey,
Ik ben wat aan de late kant maar euh spelen al die nederlands/ vlaams sprekende spelers nog?
Is er een guild ofzo bijvoorbeeld?
(Ben een Belg)
Groeten
Display MoreHey,
Ik ben wat aan de late kant maar euh spelen al die nederlands/ vlaams sprekende spelers nog?
Is er een guild ofzo bijvoorbeeld?
(Ben een Belg)
Groeten
Sommige wel en sommige niet. Er is wel een #dutch channel in de dbog discord dus je kan daar wel heen gaan en kijken of er nog actieve players aanwezig zijn.
Veel kaaskoppen bij ons in "FaZe", 2 Vlamingen :p
Wel handig zo'n groep. Weten jullie hoelaat de DB hunts beginnen in Nederland?
Wel handig zo'n groep. Weten jullie hoelaat de DB hunts beginnen in Nederland?
https://dboglobal.to/events "CEST" is "central europe standard time" basically alles in centraal Europa, belgie en nederland included.
hoi hoi hoi
Voeg me maar toe aan je vriendenlijst.. als je interesse hebt samen te spelen
Hier ook een Nederlander. RNZ is mijn ingame name. Voeg me maar toe!!
en op zoek naar een guild!
The last reply was more than 365 days ago, this thread is most likely obsolete. It is recommended to create a new thread instead.
Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!