Posts by Medller

    Witam
    Otóź gdy próbuje się zalogować wyskakuje mi napis " You failed connect to the server" czy cośw tym stylu i ktoś polecił mi żebym ręcznie patch nowy wgrał tylko nie wiem jak to zrobić , jakaś podpowiedź ? :P

    Kiedy chce zrobić misję na 3 lvl u Teacher Plush , znaczy się odebrać nagrodę o tak , kilikam reward i wywala mnie jakby z tego okna i jakies czerwone napisy wyskakują , jest to misja : Education Policy for Naughty Children

    Elo
    Jestem nowy w DBO , znaczy się mam tam 17 lvl ale dość słabo ogarniam , nie nie szukam kolegów do pomocy tylko do pogadania o grze lub o czymś innym
    Chodzi mi czy ktoś ma swojego ts'a do DBO żeby jakąś gildie założyć i wgl ?
    Z góry dzięki :)

    Witam
    Otóż mam problem. Włączam grę , przy wyborze postaci , wybieram właściwą , wybieram kanał , klikam start i nic.
    Mam tak od dzisiaj. Nie wiem czy to jest błąd gry czy jakiś bug.
    Proszę o pomoc , albo jakiś kontakt do supportu.

    HI
    I open the game ,I was click start , choose channel and nothing.
    It's just bug ?
    Change Characters not working too .
    Where's problem ?

    Chodzi ci o przeskanowanie "mapy" ?
    Jeżeli tak to widać tam questy tylko a nie wiem który jest który.
    Chyba ze chodzi ci o coś innego to powiedz jak to zrobić jeśli możesz :D

    Witam
    Otóż nad głowami stworków takich jak : Flower Monkey itp , zamiast nazw mam znaki zapytania ...
    Wiecie czym to moze być spowodowane ?
    Tak samo na ich LP i EP.

    Okej , ale jeżeli wiesz , zgubiłem lub mi się zbugowało że nie mam głownych questów nie dojdę do misji w której będe mógł być dorosły czyli lipa.

    Hi
    I was doing quest , when server kicked me from the game.I was doing quest about kid goku and chichi.When i logged again , i was in Kokkarra Village.
    I don't know how i can find general quest , because i did not general guests and i can't learn guard.