Posts by Slash555

Não faço ideia, eu parei de jogar assim que decidiram por fazer esse wipe sem sentido depois de 2 anos esperando o jogo voltar, chega de fazer papel de palhaço, não sei o que sera desse jogo, ninguem fala nada

Dificil achar alguem que entenda de desenvolvimento e que ame DBO e tenha jogado nas epocas do TW, sim, pra que vão jogar num server que levara wipe? eles achavam o que? que iam investir tempo em algo que seria deletado? deram um tiro no proprio pe, fui um dos caras mais criticos ao wipe aqui quando teve a votação, fiz de tudo prevendo que ia dar nisso, e olha ai, acabei estando certo, infelizmente, e pra piorar tudo faz quase o ano todo que não se tem noticia do tal server novo 2.0, o Daneos sumiu, provavelmente ta de boa com o dinheiro dos founders e largou o projeto, apenas não vai falar nada pra evitar o stress

Olha, parece que sim, ninguem fala mais nada, o Daneos sumiu, os moderadores não dão uma informação, simplesmente porque não existe novidade, 1 ano se passou de novo sem nada, se tivessem deixado o server como tava, não tava perfeito, tinha muitos problemas, mas melhor do que ta agora, ne?

Vai, mas não tem data e depende do server 2.0 esta livre o maximo de bugs, pelo que me parece, o Daneos não entra no forum ha quase 2 meses e deve ter abandonado o projeto, esses dias o server ficou off e ele nem sequer estava em casa pra consertar, ou seja, 99,9% que o server morreu, triste

i for one believe the wipe at that point in April was a HUGE mistake. Daneos completely messed by announcing a wipe when dbo client 2.0 wasn't ready. The wipe should have been announced when the next client was almost done.

That was a silly decision, bcos months has gone by and yet we don't know when the game will be done.

I agree, it was a big mistake. Now the only thing we can do is to wait, again...2022, perhaps?

As you said, maybe have to wait for 2 years or even longer? So I think Dragon Ball 1.0 must release level 70.

It's a good idea, but I think 1.0 is already dead, they won't waste their time in something dead, the mistake was work on the 1.0 client since what? 2014? 2013? then release it after a long time of waiting, say that it will not be wipe, then years later ignore they past words, wipe again, delete all 1.0 stuff and start develop the game again from scratch, called 2.0 client, I know that is for the best, there are many bugs, etc, but you can't deny, all that was a huge planning failure...

The game will stay dead until they release 2.0 client after the wipe(I was against it). Every week I visit the forum waiting for it, but is always the same thing, no news at all.

Aproveitando o topico, eu fui totalmente contra esse wipe, achei que ia acontecer logo, mas ja estamos quase em setembro e não aconteceu, muito menos o cliente 2.0 esta pronto, não tem noticia alguma de data no forum, parece a mesma coisa de quando estavamos esperando o open beta, fazem o cara de palhaço sem dar informação, sou founder, ajudei o jogo com dinheiro e nem informação recebo, alguem sabe de pelo menos algum boato de quando o cliente 2.0 vai estar pronto e ter o wipe? Jogar agora me parece perda de tempo...

My main account is way more valuable than your 4 characters and I ain't crying about the wipe. The game needs a fresh start because "DBOG - Open-Beta" was obviously a complete failure and disappointment in my opinion. You will have to deal with the wipe or quit as you say, no one is keeping or forcing you to stay. I also feel that many people who quit this game in a first place just might come back on board once again.

So you think that the solution for every game's problems is a wipe? What kind of player will feel safe of playing a game that you can lose everything without notice? Not me, GG for you guys.

Nice games developers always listening to wrong people, wipe this game is a huge mistake, I know "yes" is going to win, I won't grind to lvl 70 my 4 characters again and lose everything that I killed myself to get, I'm done, I feel stupid to support this game as a founder.