Posts by Majinlicious

    DBO is a game that I really like. A level 30 start wouldn't hurt to rediscover the game and too bad for the stuff, may I ask when can it be done?


    Also I noticed on my character who was level maximum the absence of gifts that we open at each level : is it possible to do something about it ?


    I know that you and the team are doing your best, thanks for suggesting me a solution.

    Hey !


    It's been a while since I've logged back in (I'd say 2-3 years) and I've noticed that all my progress has literally disappeared items, levels, etc... I understood that there were a sever shutdown during my break if I am not mistaken it could be due to that.


    I contact you to know if it is possible to recover my progress on my characters please ? If so, please tell me the information needed to solve my problem


    Thanks

    J'étais dans la guilde WillOfFire

    En ce qui concerne mon pseudo c'est YeshXRam mais je comprends miantenant pourquoi il n'y a pas grand monde vu que il y a un wipe j'étais pas au courant merci ^^"

    Salut,

    Ancien joueur (2s10Sangoku celui ayant acheté le compte) de DBO je viens seulement d'arriver sur DBOG et j'ai été assez déçu de ne pas croisé de français sur le jeu.

    Je me suis mis en quête de retrouvé mon ancienne guilde et mes anciens bons amis et ça m'a amené ici.

    Je vois cependant que la communauté française est peu active aujourd'hui sur le forum donc j'aimerais savoir si les guildes/français sont toujours là à jouer