Prielas
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Salut j'ai vu ton message sur mon poste pour le ticket Neosurf , cela fait une semaine et j'ai toujours rien
J'ai fait deux tickets au staff et ils me disent seulement d'attendre =(
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Bonjour,
J'ai envoyé un message au support, d'après ce que j'ai compris la personne qui s'occupe des problèmes liés aux paiements est actuellement en vacances et devrait être de retour d'ici quelques jours.
As-tu de ton côté pris contact avec le support depuis que tu as utilisé la carte Neosurf où as-tu été contacté par le support ce week-end? (Je leur ai parlé de toi et ai laissé un lien vers ton profil).
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Nebiros33
Ah merci pour ton message au support me concernant
Oui j'ai fait deux messages au support un en anglais l'autre en français et ils me disent juste que le paiement est plus long avec Neosurf et d'attendre .
Mon pseudo in game c'est Hirakin au passage
Nebiros33
Bon je viens de reçevoir un message du support :
Hello,
We just got informed that the person in charge of payments will be away for 2 weeks that why, I invite you to use "Card31" where you can submit your "Neosurf" code to get automatically your cash points.
I apologize for the delay and inconvenience.
Et je viens de voir que le moyen de paiement avec Neosurf n'existe plus =(
Et je ne trouve pas ou rentrer mon code Neosurf sur le site card31
Prielas
Alors j'ai reçu le même message, et je ne comprends pas non plus quoi faire avec ce code.
Je te laisse la totalité de la discussion, si tu comprends quelque chose n'hésites surtout pas à m'éclairer ,)
Prielas
Newbie
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Hi,
I used a 50€ card from Neosurf some hours before, but my account didnt reiceived any cash point.
When i'm trying to use the code from this card i have some message saying me "this code is alreay used", so obviously the money was reiceived on your side.
Thank you to fix that as fast as possible.
Have a good evening.
Hi,
What's your account name?
ID of transaction or anything related to transaction?
hello,
My account name is Prielas.
Id of transaction? the ID of the card i bought?
Thanks for your answer
Yes, anything related to transaction.
Good morning,
So i bought the card from this website: https://www.offgamers.com/search/index.htm?keyword=neosurf
Card name: EUR50 Neosurf Voucher
Serial : xxxxxxxxxx
Expiration: 19/07/2019
Price: 53.90€ + 1.85€ = 55.75€
And transaction was made yesterday, around 16h10.
Thanks for help.
Hi,
Thank's for providing these information's, i invite to wait 24 to 48 hours until the person in charge of payments comes back from his vacation, he will check your ticket and proceed to a solution.
Thank you in advance for your patience.
Hi,
Should i wait for that person to contact me or should i do something specific?
Thanks for your time and your answers.
PS: I've found someone having the same problem than me, and from what i understood he used that card something like 1 week before. I dont know if that person opened a request to the support, here is the link to his profile: https://forum.dboglobal.to/wsc…php?user/57914-nebiros33/
Hello again,
We just got informed that the person in charge of payments will be away for 2 weeks that why, I invite you to use "Card31" where you can submit your "Neosurf" code to get automatically your cash points.
I apologize for the delay and inconvenience.
Good morning,
I tried to use my Neosurf card on the Card31 option.
I have a message saying "Card31 code invalid"
Hi,
Contact "newgameway" and let them know about the issue.
If there is still an issue this ticket is still open and i invite you to be patient until the person in charge of payments comes back from his trip to solve the issue.
Nebiros33
Salut
Tu as reçu tes points cash shop ?
Prielas
Salut,
Non toujours rien... et toi?
Nebiros33
Non , je dois attendre le retour de la personne qui gére les paiements