Posts by MrKros91

    I Find The always afk side a little boring, so I went checking other Games, as Dragon Universe, That IS Really Awesome,with a Awesome Community ( If You ever Play It, Talk to Xero07 and Tell Him " MrKros" Told me To Play This Game With you " He Will Help you out.


    Second Game I Tried Was Generations. A Little Strange at first, but really cool if you look a little deeper in it, It has a skill tree that makes you able to do a lot of things ( Better Energy Consumption, Ability to clone people or make androids/cyborgs ect.... ) This Games Is More Focused On Sociality, Like Being with people, Having Kids,Sharing food makes Everything Better ( Yes, It even makes you get stronger faster ! )
    Well, Hope i'll see you once I come back to these games ( Got IRL Problems ) And Have FUN ! :saiyan:

    Salut,j'ai un petit problème avec la quête qui permet d'avoir le skill "power up",on me dit d'aller vers un "time rift" mais je sais pas quoi faire,quand j'y rentre ca me met un message : ...Failed


    CA serait bien que quelqu'un puisse m'aider,merci :D

    Salut ! :D


    C'est vrai que ca moustache c'est très....
    et d'après toriyama,les saiyens ne changent jamais de coupe de cheveux (exemple:baddack,raditz,broly)

    Salut tout le monde ! :D


    Je M'apelle Lévi,j'ai 13 ans et je suis en 4ème,je n'ai jamais joué a DBO car je l'ai découvert peu de temps avant qu'il ne ferme,mais avec DBOG Je pleure de bonheur :D


    J'aime bien L'univers de dragonball,je n'ai jamais lu les mangas,je préfère l'anime.


    J'adore le parkour,les livres,Freezer,et le kickboxing.


    Merci d'avoir lu ma petite "présentation",juste une question avant de partir : J'ai détesté dragonball gt #Vegeta,et vous ?