Posts by Quvades
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also als es den trank noch gab hatte ich mit full dex equip + trank über 4000 ausweichen da ist von anderen fightern die high speed needle attacke immer vorbei gegangen und auch die bleeding vom sk hat nicht getroffen
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es wird ein cap für den fighter in speed und dex (ausweichen)geben damit er nicht mehr so op ist
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no problem, glaub sogar das dass AH system in der ersten Closed Alpha sogar schon ging wenn ich mich richtig erinnere waren das schon items zum kauf drin^^
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marktsystem verstehe ich nicht!
es gibt das auktionshaus wo man sachen kaufen kann von anderen und man kann ein private shops öffnen das geht schon immer in dbo -
die rechen formel ist auf Koreanisch und ist im spiel code drin also wirst du ein developer fragen müssen und keine normalen Spieler^^
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die NPCs um dort hin zu kommen gab es in der Taiwan und in der Hongkong version nicht aber in der Korea version waren sie schon drin wurden aber durch das Offline gehen des Spiels nie Aktiviert
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bro i do power lvl service on dbo taiwan server almost 2 jears long,when i say you make 3 lvl then you make 3 lvl
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For me the 50/55 part is the hardest one (this red shit map) x_x hahahaha
a little tip in mushroom south map (red map) you only must lvl from 50 to 52, after reach 52 you can go to fear island if you do all quests there you make exactly 3 lvl also 52-55
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if you do all quest on all maps you reach lvl 70 easy, because dbo is a quest grinding game
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also in 2 jahren offi zocken gab es nie ein problem damit das es nur 1 meister und bis zu 4 vize gab also warum sollte man es änder außer man hat vor den eigenen gilden meister zu kicken was assi währe sind doch nicht in wow
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Remove boxes.
Don't know if you guys think to keep this item in game or remove, but in my opinion you guys could remove.
Even if it's hard to get one, it will ruin the value of good itens.Upgrade System
1 - Add a drop rate of upgrade stones, and a even more low chance to drop white stones, from TMQ and UD boss. This way people will play this "dungeons" and farm stones to do upgrade.
2 - Add a money cost for each upgrade try. Not so cheap, and not so expensive. A good value that make people farm money to try upgrade too. This way the server make special the +15 itens, making hard to make, and benefits who hard work to make them.
Well, if this is already ideas from dev team, or other person already make a topic about them, i'm sorry.
I think it's good thinks to make the game more fun and make people play more the game, make things with work and play time, not just lucky and money.nothing of this nonsense will happen