Posts by Aru

    Thank you for your help Madeline, you are indeed correct.

    Closing the thread and deleting the screenshot as alone it isn't proof of any illegal action on its own.

    Regards,


    Aru

    There any fixes for this then?

    Yes, we've got different feedback, but it will also depend on your setup (as what you encounter might happen for different reasons). I give you one general fix from Kakarot a while ago: For those having recent lag\freeze issues since last update try this.


    There is a lot of feedback on forum. We can also try and work out your issue if you give us your specs through our support system ( https://forum.dboglobal.to/ticketsystem/ ). Troubleshooting can sometimes take a while because it's mostly trial and error (considering the multiple possible settings that players have) but I trust we can manage something so you can have a better game experience in DBOG.


    Holy crap I can't believe this poll actually convinced them lmao. Well unless he was going to do it regardless of this poll >.>


    We already planned having more channels for OB launch, more servers was not considered for most of reasons stated on other replies to this thread,

    YA LO SOLUCIONE SE SOLUCIONA YENDO ALA CARPETA DE INSTALACION YENDO AL .EXE LLAMADO NewLauncher.exe le dan esperan que se instalen y a jugar y despues lo abren desde el viejo launcher pero no pran ponerlo en español ya lo intente

    En efecto, los parches de idioma (incluido el de español) aun no estan disponibles, por el momento hay que utilizar el de inglés unicamente. Apenas pongamos a disposición el parche español lo anunciaremos para la comunidad hispanohablante.

    Hola,


    Actualmente tenemos problemas con el envío de mails a las cuentas de outlook/hotmail. Estando actualmente iniciando la Open Beta, estamos priorizando el seguimiento de su estabilidad para que empecemos con el pie derecho esta etapa. En breves abordaremos el problema de mails con outlook/hotmail y los mantendremos al tanto de los avances.


    Saludos,


    Aru 8)

    Hola,


    En caso aun no tengan acceso al servidor, es necesario descargar un nuevo cliente de nuestro sitio web (dboglobal.to). Solo hace falta loguear e ir a la sección "Download". Una vez descargado, hay que extraer los archivos y lanzar el archivo ejecutable (.exe), ir por el proceso de instalación y listo. El launcher se abrirá y les dará un mensaje de actualización, aceptan y podrán acceder al juego normalmente.


    Si tienen alguna duda háganmelo saber.


    Saludos


    Aru 8)

    Hola,


    Actualmente se puede acceder a los Dogis a traves de las Máquinas Wagu (Wagu Machine). Son máquinas en las cuáles utilizas monedas Wagu (Wagu Coins) para obtener premios aleatorios, entre los cuáles también hay dogis.


    Puedes obtener dichas monedas en la Cash Shop.


    Saludos,


    Aru 8)

    Hola Crays,


    Según calculo tu tópico fue abierto cuando aun no terminamos con la recarga de cash en las cuentas. En caso el problema persista, favor abrir un ticket en nuestro sistema de soporte (https://forum.dboglobal.to/ticketsystem/ ) indicando el nombre de usuario de tu cuenta así como también toda prueba que encuentres indicada para mostrar la cantidad de cash points que debiste haber recibido.


    Saludos,


    Aru 8)

    Just going to comment on this by saying that there was a particular amount of stress on the server that did cause character skipping, particularly noticeable within quest like crawling turtle, where the game would literally freeze for multiple seconds at a time, and then NPCs would teleport to different locations, it's not computer or ping lag either, unless it's a massive ping spike which then drops back to normal levels, either way, it does happen already quite often.

    Maybe your hardware is ok but your settings aren't. I'm currently playing on an average laptop with a low bandwith connection and having a good gameplay so far. As a matter of fact, usually high-end builds tend to have issues with the game considering how old it is (you can confirm this by doing a quick search on the forums).

    Hello,


    There are currently 9 channels:


    cOdpEap.png


    There wasn't particular stress previously and I think it's fair to say this increase will be able to host the new and old players that were waiting for the Open Beta. Even if the situation changes, I don't think it would be a massive change as the game, as much as I love it, is outdated and somehow niche even if DB universe is mainstream. If there is actual stress on the server further measures will be taken, but this isn't the case and won't be in the short future.

    Hola,


    Los objetos especiales para los fundadores estarán disponibles a partir del próximo mantenimiento. Se podrán obtener en el NPC "Event Manager" dentro del juego.

    Disculpa las molestias ocasianadas.


    Saludos,


    Aru