PowaMido Z Fighter

  • Male
  • 25
  • from Tunisia
  • Member since Jul 14th 2015
  • Last Activity:
Posts
548
Likes Received
194
Points
2,450
Profile Hits
644
  • Heyy Mido :D

  • wassup bro

    • Ayy good, what about you Nova?

    • chillin levelin

      add me Ingame: Nova

    • Haven't started playing yet xD, but yea I'll add you

  • Bye SSJ

  • -poke- sup bud

  • Hi

  • NOOOOOOOOOOOOOOOOOOB

  • NOOOOOOOOOOOOOOOOOOB

  • hey powa I'm Darknessshadow

  • hey powa I'm Darknessshadow

  • Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooob

  • Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooob

  • nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooob

  • nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooob

  • nooooooooooooooooob

  • nooooooooooooooooob

  • Hey man
    Can do you know where can I find 6,7 dragon balls please screenshot to me if you know,THANKS <3

  • Hey man
    Can do you know where can I find 6,7 dragon balls please screenshot to me if you know,THANKS <3

  • We miss you Powa :c

    • Hehe , missed you too guys ^_^ !

    • Mido!!! You playing dbo anytime soon? :D

    • Long time no see bruh ^_^ , Gonna come back in the open beta probably , Damn , I'm literally replying to you a month after you asked x'D !

    • dat boi, the first pre open beta kid fighter ever. A lot of things changing in-game, hopefully we get this open beta soon to have you back!

    • x'D , I hope so ! The game has changed a lot that's for sure !

  • We miss you Powa :c

    • Hehe , missed you too guys ^_^ !

    • Mido!!! You playing dbo anytime soon? :D

    • Long time no see bruh ^_^ , Gonna come back in the open beta probably , Damn , I'm literally replying to you a month after you asked x'D !

    • dat boi, the first pre open beta kid fighter ever. A lot of things changing in-game, hopefully we get this open beta soon to have you back!

    • x'D , I hope so ! The game has changed a lot that's for sure !

  • Hello Moha! Ive read some of your posts stalk style while looking for TMQ. But the posts were from august. Do we have TMQ now?

    • Sorry for the very late reply , but , yeah we do have all TMQ's right now x'D

  • Hello Moha! Ive read some of your posts stalk style while looking for TMQ. But the posts were from august. Do we have TMQ now?

    • Sorry for the very late reply , but , yeah we do have all TMQ's right now x'D

  • hi i am egyptain can i ask you question

    • Sure ^_^

    • why when i join the game it tell me there is no server connection

    • That means that the server's off for everyone , not only you , or your connection just stopped working

  • hi i am egyptain can i ask you question

    • Sure ^_^

    • why when i join the game it tell me there is no server connection

    • That means that the server's off for everyone , not only you , or your connection just stopped working

  • Do you know why the time rift doesn't work?

    • It's not up yet , Daneos is still developing it

  • Do you know why the time rift doesn't work?

    • It's not up yet , Daneos is still developing it

  • Hi m8 , wanna speak Tunisian , French or English xD ?

    • Hey x'D , Tounsi ?

    • Ey xD

    • x'D yamara7bé ! het facebookek taw nab3athlek wnet9ablou in-game :)

    • Yamato Veemon w in-game Rednaks2

  • Hi m8 , wanna speak Tunisian , French or English xD ?

    • Hey x'D , Tounsi ?

    • Ey xD

    • x'D yamara7bé ! het facebookek taw nab3athlek wnet9ablou in-game :)

    • Yamato Veemon w in-game Rednaks2

  • hola mano soy nuevo descrgue el juego ho
    y y no me quere abrir habre el lauchen pero de hay no habre mas

  • hola mano soy nuevo descrgue el juego ho
    y y no me quere abrir habre el lauchen pero de hay no habre mas

  • In my browser my user name but no password appears, as I can recover my password from my browser ? :'(

    • It depends , if that system is enabled (saving passwords) , you can find it

    • no, not activated :'(

    • Try that solution i gave you in your post