witajcie opowie ktoś co i jak?

  • Witam jak w temacie, czy opowie mi ktoś co i jak z tą grą? to będzie moja pierwsza przygoda z DBO, i czy juz waiadomo +/- kiedy wystartuje server i czy bedzie darmowy itp.? jestem kompletnie zielony w tej tematyce wiec bylbym wdzieczny jakby ktos mi opisal co i jak. z góry dziekuje :)

  • Serwer na pewno będzie 4free, raz grałem w DBO i jakiegoś strasznie wysokiego lvla nie osiągnąłem i gra jest moim zdaniem trudna. Może była trudnością dlatego, iż były dostępne tylko azjatyckie serwery. Nie wiadomo kiedy serwer będzie gotowy, narazie jest w fazie alpha i w sierpniu będzie wychodzić beta. Alpha narazie zamknięta, ale polecam ci wejście na http://dbmmo.net/index.php jest to polska strona o świętej pamięci DBO. Tak odchodząc na momencik od tematu, jeżeli ktoś jeszcze tu zajrzy kto się lepiej zna na DBO to czy tez myśli, że gdyby DBO wypuściło ową gre na serwery EU i NA to by przetrwała ? W Brazylii jak i w Hiszpanii/Portugalii jest masa fanów DB.

  • ok dzieki wielkie na info. obczaje tą stronke, czyli jak na moją głowę wychodzi że bedzie podobne do wow'a, sądzę że jak już wystartuje to będzie to jedna z najlepszych gier mmo, a właśnie jak w DBO było z transformacjami? normalnie mozna było osiągać poziom ssj, ssj2, ssj 3 itp? jakie postacie były do wyboru itp?