Invitation via chat input not possible

  • Hello dear DBOG team,


    If I chat with the command / invite and enter the name of the other person, I cannot invite him to a party and I get the error message: Cannot connect due to block. This message appears for every player because I want to invite to a pary with no matter what char you play.


    I do not know now whether it is because German patch because I use it but wanted to pass it on if it should be a bug it would be great if you could fix it.


    In German


    Hallo liebes DBOG Team,


    Wenn ich über denn Chat mit dem Befehl /invite und denn Namen des jeniegen eingebe kann ich ihn nicht in eine party einladen und es kommt die Fehlermeldung: Verbinden wegen block nicht möglich diese meldung erscheint bei jeden Spieler denn ich einladen möchte in eine pary egal mit welchen char man spielt.


    Ich weiß jetzt nicht ob es an denn Deutsch Patch liegt denn ich nutze wollte es aber mal weitergeben falls es ein bug sein sollte wäre es super wenn ihr ihn beheben könntet.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!