Hi everyone. Since yesterday every time I open the launcher it download 626 assets and patch itself.
How can I fix this?
The launcher keep updating
-
-
You gonna need to download new launcher and dll file, and copy/paste them into you'r DBOG folder.
Join DBOG discord and check #downloads channel for those 2 files. -
You gonna need to download new launcher and dll file, and copy/paste them into you'r DBOG folder.
Join DBOG discord and check #downloads channel for those 2 files.Done,thank you!
-
Thanks srdjan!
-
Como descargar el iniciador y el archivo dll. anoche se me actualizo y hoy entre y de nuevo se esta actualizando de nuevo
-
Ve a https://discord.dboglobal.to y consíguelos en la sección de #downloads
-
Como descargar el iniciador y el archivo dll. anoche se me actualizo y hoy entre y de nuevo se esta actualizando de nuevo
Asegúrate de descargar los dos archivos que están en #downloads en el discord de dbog come dice Verdant.
Es la actualización de pascua, no te preocupes. Después de esta actualización no tendras que descargar mas parches
-
amigo pero no me deja registrarme en discord me registre en otro lado y no me deja entrar? como hago
-
ya lo solucione muchas gracias por ayudarme amigos
-
eres bienvenido y diviértete!
-
Done,thank you!
Np, anytime
-
Join DBOG discord and check #downloads channel for those 2 files.Thank you!
-
Make sure to download the two files that are in #downloads on the dbog discord as Verdant says.
Participate now!
Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!